سبد خرید
{{item.quantity}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
{{item.promotion_discount|number}} تومان تخفیف
{{item.total|number}} تومان
مبلغ قابل پرداخت
{{model.subtotal|number}} تومان
ثبت سفارش
سبد خرید شما خالی است

سوالات متداول و قوانین سایت

  • آیا همه کالاها لیبل وزارت بهداشت دارند؟

در حال حاضر به علت محدودیت ایجاد شده برای شرکتهای وارد کننده برخی از محصولات فاقد لیبل می باشند.

  • تاریخ انقضای عطر چه زمانی است؟ آیا لیبل ایران ملاک عمل است؟

تاریخ انقضای عطر از زمانی شروع می شود که اولین اسپری انجام شود و پس از آن ۳ تا ۵ سال مهلت استفاده وجود دارد. البته اگر شرایط نگهداری عطر خوب و درست باشد حتی تا 10 سال هم ماندگاری دارد و خراب نمی شود.

توجه کنید در مورد برخی برندها مانند آرماف، اجمل، پاریسولی و خیلی از برندهای دیگر، به علت اینکه واردات ممنوع شده ممکن است بار قدیم شرکت فروخته شود که تاریخ های قدیمی دارند ولی عطرها کاملا سالم و بدون مشکل است.

  • پاریس پرفیوم چگونه اصالت کالا را تضمین میکند؟

پاریس پرفیوم تمام کالاهای داخل سایت را تضمین می کند. کالاهایی هم که بج کد دارن را می توان از طریق سایت checkfresh بررسی کنید و از صحت آن اطمینان حاصل فرمایید.

 توجه: با توجه به ریفورموله شدن تمام عطرهای دنیا، پاریس پرفیوم هیچ ارتباطی با کیفیت ماندگاری و پخش رایحه آنها ندارد.

  • سفارشات مشتریان شهرستان چه زمانی تحویل داده میشود؟

سفارشات مشتریان شهرستان که قبل از ساعت 12 ثبت شده باشد، در همان روز توسط پست پیشتاز ارسال شده و مطابق تعهد اداره پست، طی 2 الی 5 روز کاری تحویل داده می شود.

مشتریانی که ارسال سریعتر مد نظرشان است می توانند با قبول هزینه ارسال از طریق پست ویژه و یا ارسال با اتوبوس و سایر وسایل نقلیه استفاده کنند.

در صورت تمایل مشتریان محترم میتوانند با دریافت کد رهگیری پستی از فروشگاه پاریس پرفیوم و پیگیری آن از طریق سایت اداره پست کاملا دقیق تر وضعیت بسته خود را مشاهده نمایند. (دقت کنید که کد رهگیری فقط باید بصورت انگلیسی وارد شود.)

  • آیا از طریق واتس اپ یا تلگرام می توان مشاوره گرفت یا سفارش داد و پیگیری کرد؟

لطفا جهت هر گونه مشاوره از طریق صفحه اینستاگرام پاریس پرفیوم به آیدی paarisperfume اقدام فرمایید.

سفارش خود را از طریق سایت پاریس پرفیوم انجام دهید.

پیگیری سفارش فقط به صورت کد رهگیری پستی می باشد، اما اگر بنا به هر دلیلی مشکلی داشتید می توانید از طریق تماس، تلگرام و یا واتس اپ اقدام فرمایید.

و درصورتی که دسترسی به سایت ندارید و یا مشکلی هنگام سفارش دارید میتوانید تلفنی آنرا هماهنگ کنید و از واتس اپ یا تلگرام فقط در موارد ضروری و هنگام ارسال عکس استفاده کنید.

  • ثبت سفارش در پاریس پرفیوم چگونه است؟ خطای هنگام ثبت سفارش را چگونه برطرف کنم؟

شما میتوانید سفارش خود را اینترنتی ثبت نمایید و یا بصورت تلفنی اقدام نمایید. توجه کنید که هنگام سفارش تلفنی پس از واریز وجه، ارسال رسید، آدرس پستی و اطلاعات شخصی، سفارشتان ثبت شده و برای ارسال آماده می شود.

ناگفته نماند که این نوع ثبت سفارش بدان معناست شما همه قوانین و مقررات سایت را مطالعه کرده و پذیرفته اید.  

در صورتی که به اینترنت دسترسی  ندارید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت و پیگیری کنید.

هنگام انتخاب شهر و استان دقت کنید و در صورت بروز خطا تلفنی راهنمایی بخواهید.


ساخت فروشگاه توسط Portal.ir
دسته‌بندی عطرها